2011. november 12., szombat

Szárnypróbálgatások

Igen, egy napon engem is magával ragadtak a kézzel készült szappanok. Már jó ideje szappant használt a családunk, mikor rátaláltam a natúr szappanokra, és nagy örömmel próbáltunk ki egy körömvirágos példányt. Ettől kezdve nem volt megállás, én is tudni akartam, hogyan lehet ilyen szépet és jót alkotni, így belevetettem magam a tanulásba.
Az első internetes oldal, ahonnan a legtöbbet megtudhattam a szappankészítésről, Illatos Szappan blogja volt. Ezúton is köszönöm neki a sok segítséget, és kedves, türelmes válaszait, amivel megtisztelt engem. Elismerésre méltó, hogy sok kézművessel ellentétben ő nem félti a tudását, hanem jó szívvel osztja meg másokkal is. Biztosan jól érzi szíve mélyén a titkot: minél többet adsz másoknak, annál gazdagabb leszel. :)

Eltelt pár hónap, mire sok átolvasott fórum, blog és cikk után én is nekiültem életem első saját szappanjának. Utána sorra jött a többi, és most is tele vagyok még ötletekkel, elképzelésekkel. Sok inspirációt kapok kedves fórumos társaimtól is, amikor közkinccsé teszik szappanjaikról készült képeiket. Köszönöm nekik is, hogy kérdéseimre mindig jó szívvel válaszolnak, remélem, én is tovább adhatom majd valahogyan ezt a tudást...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése