2012. december 3., hétfő

"Téli álom" :)

"Téli álom" - ezt a fantázianevet adtam ennek a szappankának, ami kinézetre leginkább a fahéjas almás-pitéhez hasonlítható. Almás-fahéjas szappannak nem nevezhettem el, mert almát semmilyen formába nem tettem bele :), azonban illata (fahéj, szegfűszeg, citrus és gyömbér csodás keveréke) és megjelenése együttesen jól harmonizál a téli esték meleg és meghitt hangulatával.



Ezt a szappant meleg eljárással készítettem. Az alapmasszába került a gyömbértea és lúgkő mellett kókusz, ricinus, olíva, napraforgó- és pálmaolaj, valamint zsírfeleslegben szőlőmagolaj, amely csodás hatásairól nemrég beszámoltam a gesztenyés szappanomnál. Ezt a masszát gőz fölött elgélesítettem, majd babaszappanból készült szappanreszelékkel kevertem össze. (A babaszappan kecsketejjel és a következő olajokból készült: pálmavaj, olívaolaj, ricinusolaj, shea vaj, kakaóvaj, repce olaj, mandulaolaj, lenmagolaj.) Illatosítottam (citrus és fahéj illóolajokkal), valamint színeztem némi őrölt szegfűszeggel és fahéjjal. A végeredményt egy narancsbőrre is kiváló, vérkeringést stimuláló, frissítő hatású szappan, amely a bőr táplálásáról is gondoskodik. Normál és zsíros bőrre ajánlom.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése